9:00- 10:00 – REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
10:00 – CZĘŚĆ I – PLENARNA
Miejsce: duża sala w Campusie Google, plac Konesera 10, 03-736 Warszawa
Inauguracja Forum– przedstawiciel SPL i Google
Wykład I – prof. Ryszard Kowalczyk (UAM) – temat „Media lokalne w liberalnym społeczeństwie”.
Wykład II – Mark Peters (Google) – temat „Wykorzystanie nowych technologii w praktyce współczesnych mediów”
11:15 – PRZERWA KAWOWA
11:30 – CZĘŚĆ II – SEMINARYJNA
Miejsce: Seminaria odbywają się w dużej sali Campusu Google, sali warsztatowej Campusu Google oraz w sali w Muzeum Wódki. W seminarium może uczestniczyć max 35 osób.
11:30- 12:30 PANEL I
(Prosimy określić w zgłoszeniu, które seminarium wybierasz)
Seminarium I – Adam Kozłowski (PBeM) i Tomasz Domański (PBeM) – temat: „Na czym wydawcy mediów lokalnych mogą zarabiać w Internecie?”
Seminarium II – Darek Nowak i Damir Agovic (Google)– temat: „Jak Google obsługuje wydawców. Cyfryzacja, automatyzacja, trendy i inicjatywa Google News”
Seminarium III – Nadin Rabaa (Google Newslab Team)- temat: „Kompleksowe warsztaty z zakresu sprawdzania i weryfikacji faktów”
12:50- 13:50 PANEL II
(Prosimy określić w zgłoszeniu, które seminarium wybierasz)
Seminarium I – Richard Fletcher – temat: „Przyszłość dziennikarstwa w Europie Środkowej i Wschodniej – kluczowe ustalenia z Raportu Cyfrowego Wiadomości Reuters Institute 2019”.
Seminarium II – Franciszek Bazyli Georgiew – temat: „Social media – szansa czy zagrożenie dla mediów lokalnych?”
Seminarium III – Agata Chmielewska – temat: „Czy lokalne portale powinny prowadzić sklepy internetowe – jak je zakładać i z zyskiem prowadzić?”
14:00- 15:00 – LUNCH
15:15 – CZĘŚĆ III – DEBATY
Miejsce: duża sala kampusu Google
15:15- 16:00 – DEBATA I – EUCD
Moderator: prof. dr hab. Jędrzej Skrzypczak (UAM)
16:15- 17:00 – DEBATA II – CZY MEDIA LOKALNE PRZETRWAJĄ?
Moderator: Piotr Piotrowicz (SPL)
19:00 – AFTERPARTY