10:00 Inauguracja Forum Mediów Lokalnych Lokalsi 4.0 edycja 2- Piotr Piotrowicz- Prezes Stowarzyszenia Mediów Lokalnych
10:10- 10:40 Wykład I – Mih Michalski (Newonce) – temat: „Jak tworzyć wartościowy i angażujący content, a jednocześnie budować stabilny finansowo biznes mediowy”
10:40- 11:10 Wykład II – mec. Agnieszka Karcz – temat: „Jak prowadzić kanał na YouTube zgodnie z prawem i nie dać się zwariować? Nowe obowiązki, wykaz VoD oraz nadzór KRRiT”
11:10- 11:40 Wykład III- Ludovic Blecher (Google)– temat: „Poza GNI – jak Google wspiera innowacyjne media”
11:40- 12:00 Tomasz Pawęzka (SML)– Prezentacja programu szkoleniowego SML
12:00- 12:30 Wykład IV Paweł Nowacki (DigitalFlow)– temat: „Jak to robią inni? Dobre praktyki w monetyzacji mediów lokalnych”
12:30- 13:15 Jan Ermanowicz (Pracownia Badania Opinii Publicznej Społeczności Lokalnej i Rynku)– Prezentacja wyników badań mediów lokalnych zrealizowanych w lutym 2022 roku na zlecenie Stowarzyszenia Mediów Lokalnych w ramach projektu transformacji mediów lokalnych
13:15- 14:00 – PRZERWA
14:00- 14:30 Wykład V Damir Agovic (Google)– temat: „Showcase – co to jest, dla kogo i co daje lokalnym wydawcom”
14:30- 15:00 Wykład VI Richard Fletcher (Reuters Institute)- temat: „Data on recent trends in Poland [in the context of broader trends in Central and Eastern Europe]”
15:00- 15:45 DEBATA I: „Contentownia – szansa czy zagrożenie dla tożsamości mediów lokalnych”
Moderator: Michał Kopiński, Paneliści: Patryk Ślęzak, Piotr Marek, Marek Twaróg
15:45- 16:30 DEBATA II: „Perspektywy współpracy reklamowej mediów lokalnych”
Moderator: Paweł Nowacki, Paneliści: Bogdan Rojkowicz, Adam Wojdyło, Piotr Wrotek
16:30- 17:00 – PRZERWA
17:00 – GALA WRĘCZENIA NAGRÓD W KONKURSIE LOCAL e-JOURNALISM AWARDS 2021 (czas trwania: około 120 minut)